Thursday, November 11, 2010

Lodos ve Güneş Çulluğa Yakışmıyor

Tarih 10.11.2010, inanılmaz bir lodos fırtınası...

Kırklareli ormanlarındayız.

İlk 2 mera lodosta tutmadı, son olarak daha kuytu bir yerde şansımızı deneyelim dedim.

Kuşu bulduk!

Son 2 saat içinde biri menzil dışı ve 4 atışa uygun çulluğa denk geldim. Elde var 3. Birini de av hırsıma yenilerek iyice aramadan merada bıraktım.

Avın ortasında köpek dişi bir karacanın peşine takıldı, karaca 15 metre önümden geçti. Fotoğraf makinesini çıkarana kadar karacayı sık ormanda kaybettim. Artı bir de tavşan gördüm, yakından kalktı ama tüfekte büyük numara disparsente fişek olduğundan gereksiz yaralama olmaması için atmadım.




Ortadoğu ve Balkanların en hızlı çulluk avcısı, Kadir Kurtuldu.

                                             
            Louree lodosta çalışmadı ama olsun, köpek çulluğa acemi şimdilik aportları yeter.


Kuşu bulduğumuz merada toplamda 2 saat av yaptık. İyi kuş görüldü, üçü benden olmak üzere toplamda 5 kuş vuruldu.

Rastgele!

No comments:

Post a Comment